Handelsbetingelser for ONLY EVENTS I/S

Only Events I/S: Alexander Machon & Rune Grønberg

CVR: 39073889

Adresse: Raffinaderivej 10 – Bygning F, 2300 København S

Telefon: 40 20 16 27

Email: info@cocktaiils.dk

HANDELSBETINGELSER ifbm KØB AF COCKTAIL SERVICE & ISTERNINGER

 

Indhold

 

  1. Bestilling
  2. Ændring i en ordre 
  3. Betaling
  4. Levering
  5. Aflæsning af isterninger
  6. Bartenderudlejning & Events
    1. Ankomst & Opsætning
    2. Parkering
    3. Opbevaring af udstyr, bar, ingredienser o.lign
    4. Opkrævning af andre services
  7. Udlejning af bartendere
    1. Inventar, Indbo, Tæpper o.lign.
    2. Oprydning & Skrald
    3. Medbringelse af udstyr og materialer
    4. Afhentning af udstyr og materialer
  8. Aflysning- og Returpolitik
  9. Covid 19 – Aflysningspolitik 
    1. Aflysningspolitik grundet ufravigelige restriktioner
    2. Betingelser for tilgodebevis
    3. Indskærpelse af hygijene-forhold for bartendere
  10. Regler i og omkring barens åbningstid
    1. Alkoholfrie Drinks
    2. Gæsteantal
    3. Påvirkede gæster
    4. Rusmider og Narkotika
    5. Restspiritus
    6. Åbings- og lukketid af baren
    7. Ødelagte glas, udstyr o.lign

 

1. BESTILLING

 

Hvornår kan jeg bestille?

Du kan fange os på tlf. 40 20 16 27 mellem kl. 10 og 22 hver dag.

 

Hvor sent kan jeg bestille?

 

Du kan bestille helt frem til på selve dagen, hvor du skal bruge is til din fest. Vi kan ikke altid garantere levering, men hvis du bestiller akut, forsøger vi at at klare din ordre. Det koster kr. 250,- pr. hastelevering,

Bestillinger op til 24 timer inden afhentning/levering er til standard listepriser.

 

 

  1. ÆNDRING I EN ORDRE

Hvor sent kan jeg afbestille?

 

 

 

Du kan afbestille gratis frem til 72 timer inden levering.

Ved afbestilling mindre en 72 timer inden levering betales 50% af din bestilling, dog uden leveringstillæg.

Afbestiller du mere end 72 timer inden, skal du ikke betale, da vi ikke har behandlet din ordre.

 

Hvordan afbestiller jeg?

 

Afbestillinger skal ske pr. mail. Har du sendt mailen mere end 72 timer inden levering/afhentning er det gratis at afbestille. Sker det mindre end 72 timer inden, opkræves 50% af prisen, mens du betaler fuld pris ved afbestillinger mindre end 48 timer inden levering.

 

 

    1. BETALING

 

 

Hvornår skal jeg betale, hvis jeg selv afhenter is til min fest?

 

Hvis du bestiller is til afhentning, skal vi have betaling senest 24 timer inden.

 

Hvornår skal jeg betale, hvis I leverer is hjem til mig?

 

Hvis vi leverer isen hjem til dig, betaler du senest ved levering.

 

Hvordan betaler vi, hvis jeg bestiller is til min virksomhed?

 

Ved bestilling af is til firmafester, har I otte dage efter modtagelse af fakturaen til at betale.

 

Kan jeg få en firmaaftale?

 

Vi kan tilbyde gode rabatter til kunder, der skal have store mængder (over 10 tønder pr. gang) eller leveringer ofte. Kontakt os på tlf. 4250 2121 eller info@cocktaiils.dk for at høre mere om en eventuel aftale.

 

 

 

 

 

  1. LEVERING

 

Hvornår på dagen leverer I is?

 

Som udgangspunkt leverer vi is mellem kl. 10 og 18 alle ugens dage.

 

Kan jeg få leveret på et specifikt tidspunkt?

 

Ja, det kan du. Vi planlægger vores leveringer efter geografi, og derfor kan du komme til at skulle betale et tillæg for at få leveret på et specifikt tidspunkt. Prisen er som udgangspunkt kr. 200,-/levering. Ved særlige tidspunkter for levering, forbeholder vi os retten for yderligere betaling.

Hvis du vil undgå at betale tillæg for bestilling på et bestemt tidspunkt, kan du få leveret isen dagen før. Termotønderne isolerer overraskende godt, så kun mister 5-15% af massefylden pr. døgn.

 

Hvad hvis jeg ikke er hjemme?

 

Vi kan aftale at stille isen et aftalt sted, hvis I ikke er hjemme, når vi kommer forbi. Husk at skrive dit telefonnummer, så vi kan kontakte dig, hvis der ikke er nogen hjemme, og så kontakter vi dig, hvis du mod forventning ikke er hjemme.

 

Hvad hvis jeg er utilfreds med min levering?

 

Hos Cocktaiils går vi op i, at du er tilfreds med din levering. Tøv ikke med at kontakte os på tlf.  40 20 16 27, hvis du har spørgsmål eller ting, du er utilfreds med ved din levering, så gør vi alt, hvad vi kan for at du får en god oplevelse.

 

Hvornår er der eksprestillæg på en levering?

 

Hvis du skal bruge isen mindre end 6 timer efter bestillingen, kan pålægges der eksprestillæg. Vi forbeholder os retten til ikke at kunne efterkomme forespørgslen.

 

  1. TILLÆG – Oversigt

Procentvis opkrævning ved afbestilling af ordre.

Afbestilling (mindre end 24 timer inden leverings/afhentningsdato)         100%   (100% på eventuel levering)

Afbestilling (mindre end 72 timer inden levering/afhentningsdato)         50%     (100% på eventuel levering)

Afbestilling (mere end 72 timer inden leverings/afhentningsdato) 0%

Levering på bestemt tidspunkt             kr. 125,-          pr. levering

Levering uden for almindelig arbejdstid (10-18) kr. 300,-          pr. levering

Eksprestillæg                                       kr. 499,-          pr. levering

 

 

5. AFLÆSNING AF ISTERNINGER

 

Vi vil rigtig gerne hjælpe og yde så god en service som muligt. Derfor medbringer vi sækkevogn ved islevering, så vi kan tage isen med i vareelevator eller lignende steder for at få isen tæt på baren.

Hvis der til gengæld er trapper, vil det ikke være tilladt for vores medarbejdere at løfte isen op, med mindre andet er aftalt på forhånd, da mange løft af tønder med is er forbundet med store og langvarige arbejdsskader.

Vi gør dette for at passe på vores medarbejdere, og håber på jeres forståelse i den sammenhæng.

Hav derfor gerne en ekstra person i nærheden, når I skal afhente den leverede is, så I kan bære isen sammen.

 

 

6. BARTENDERUDLEJNING & EVENTS

 

 

6.0 – Ankomst og opsætning

 

6.1  – Ankomst

Bartenderen ankommer mellem 30-90 minutter inden servicestart for at forberede baren.

Kunden er ansvarlig for at sikre sig nem til/adgang til opsætning af eventet. Opsætning ved 3. sal eller højere i ejendomme uden elevator kan faktureres 1 ekstra time af 349,- inkl moms. pr medarbejder ved opsætning.

6.2 – Parkering

Det påhviler ligeledes kunden at sørge for anvisning af parkeringsmuligheder med tilknyttet parkeringstilladelse i tæt afstand fra matriklen (maks 50m). Såfremt dette ikke er muligt, forbeholder vi os retten til at parkeringsbøder eller betaling for parkering pålagt Only Events I/S vil blive faktureret med resten af ordren.

6.3 – Opbevaring af udstyr, bar, ingredienser o.lign

Kunden påtager sig ansvar for sikker opbevaring og opsyn af ejendom tilknyttet Only Events I/S i tidsrum, hvor medarbejdere eller eventmanagere ikke er til stede.

 

 

6.4 – Opkrævning af services ifbm udlejning og events

 

Ønsker du hjælp til indkøbsliste koster denne 499,- at få udfærdiget.

Indkøbslisten er indregnet i vores bartenderudlejning og såfremt du har fået den tilsendt, men herefter aflyser bartenderudlejningen, vil vi opkræve 499,- inklusiv moms for indkøbslisten.

 

7. Udlejning af bartendere:

Only Events I/S fungerer som 3. part og formidler kontakten mellem kunde og bartender samt står inde for kvaliteten af bartenderens evner og profesionelle niveau.

Ved ulykker, sygdom, dødsfald hos nær familie, force majeur og lignende opståede uheld, kan Only Events, udover den fulde returret,  ikke drages ansvarlig, hverken økonomisk eller på anden vis, såfremt Only Events ikke når at finde en anden bartender til at overtage eventet.

7.1 Inventar, indbo & tøj

Ved afholdelse af event, forventes det, at dyrt indbo, møbler, gulv, kunst, inventar og lignende værdifulde objekter er skærmet/dækket af og/eller skaffet af vejen, da Bartendertjenesten ikke kan holdes til ansvar for eventuelle skader, der måtte pådrages disse før, under og efter afvikling af event.

 

7.2 – Oprydning og skrald

Ved udlejning af bartendere, påhviler oprydning, rengøring af glas samt gulvvask, afskaffelse af affald o.lign, den der lejer bartenderne.

 

7.3 – Medbringelse af udstyr og materialer

 

Ved udlejning af bartendere afsendes en vejledende indkøbsliste til lejeren.

Indkøbslisten aftales i samråd med lejer.

Bartendertjenesten hæfter udelukkende for at medbringe genstande, glas, udstyr o.lign, såfremt det er skriftligt aftalt på forhånd.

 

7.4 Afhentning af udstyr og materialer

Vi afhenter som udgangspunkt altid vores udstyr og barer første mandag efter weekenden.

Såfremt I ønsker jeres ting afhentes inden eller senere, bedes I kontakte en af vores konsulenter og aftale dette på forhånd.

 

8. – AFLYSNING- OG RETURPOLITIK

Ændring i antal kuverter

Ved alle ændringer i antal af deltagere, som afviger fra oprindeligt indgåede aftale for eventet, forbeholder vi os retten til at justere kuvertprisen tilsvarende.

Aflysning og returret

Alle aftaler omkring køb af cocktails til catering er ikke omfattet af returret på 14 dage, der normalvis gives ved onlinekøb.

Vores afbestillingspolitik omfatter alle kunder, der har bekræftet booking af bartenderudlejning/event på datoen, der følger op til de 21 dages frist for aflysning.

Bookes event mindre end 21 dage før afvikling, er afbestillingspolitiken stadig gældende og opkræves efter samme omstændigheder.

Vi forbeholder os ligeledes retten til at opkræve forudbetalt depositum på 50% af beløbet for den samlede ordre.

Sker afbestillingen 21 dage eller mindre. før eventet, opkræves 50% af ordrens pålydende pris.

Ved afbestilling 7 dage eller mindre, før afholdelsesdatoen, opkræves 100 % af ordrens pålydende pris.

Afbestilling skal ske via e-mail til info@cocktaiils.dk samt på telefon nummer: 40 20 16 27. Afbestilling SKAL være foretaget på skrift for at gøre sig gældende.

 

9. Covid-19 – Aflysningspolitik

9.1 – Aflysningspolitik – Ved aflysning ifbm. Covid-19 restriktioner pålagt kunden af statslige myndigheder, som er ufravigelige, tilsidesættes normalt gældende regler for aflysning og erstattes af et tilgodebevis gældende for 12 måneders varighed fra skriftligt modtaget aflysning af event.

 

9.2 – Tilgodebeviset skal benyttes efter følgende omstændigheder:

    1. Only Events kan, ved alle forespørgsler foretaget mindre end 90 dage inden ønsket afviklingsdato, forbeholde sig retten til at afvise afviklingen på den ønskede dato og istedet tilbyde anvisning på anden dato, der passer bedre ifbm. bookinger.
    2. 2.Ved forespørgsel på dato foretaget mere end 90 dage inden ønsket afviklingsdato, skal Only Events, såfremt datoen ikke er mulig, tilbyde at afvikle eventet i weekenden umiddelbart inden eller efter ønsket dato.
    1. 2.PRISER – Udstedt tilgodebevis gælder efter Cocktaiils.dk’ altid gældende listepriser. Kunden kan ikke påkræve sig evt. rabat givet ved oprindeligt aflyst event og tilgodebeviset er derfor kun gældende ifbm. indhentning af nyt tilbud.

 

3. Indskærpelser ifbm. events – Vores bartendere er alle blevet grundigt briefet omkring events, der forekommer under/efter covid-19.

Til events med cocktail catering, vil bartenderen blive tilbudt muligheden for at bære ansigtsmaske under event, hvis ønsket.

Bartenderen vil få håndsprit stillet til rådighed og der påbydes en markering på 2-meters afstand mellem bartenderen og gæsterne ved bestilling i baren.

 

10. Regler i og omkring barens åbningstid

 

10.1 – Alkoholfrie drinks 

Vi gør opmærksom på, at alkoholfrie cocktails kan indeholde ml.0,5-1% alkohol – du bedes gøre gæster, der grundet sygdom, religion, medicin eller anden årsag ikke må indtage alkohol opmærksom på dette.

 

10.2 – Gæsteantal 

Såfremt vi ved ankomst til eventet stilles i tvivl om aftalt gæsteantal, forbeholder vi os retten til at kræve, at der bruges armbånd medbragt af Only Events, der vil blive faktureret kunden efterfølgende.

 

Alle priser på hjemmesiden er sat med udgangspunkt i at nogle gæster drikker meget og andre drikker mindre. Prisen afspejler ligeledes at nogle gæster bliver al tiden ud og andre tager tidligere hjem.

 

10.3 – Påvirkede gæster

Vores bartendere forbeholder sig retten til ikke at servere spiritus og drinks til gæster, der opfører sig beruset, uhøfligt eller truende. Vi anviser først og fremmest gæsten selv eller personen, der har inviteret gæsten til ikke at benytte baren.

Hvis dette ikke har effekt, forbeholder vi os retten til at lukke baren ned. Vi yder ingen kompensation, såfremt baren må lukkes ned pga. dette.

 

10.4 – Rusmidler og Narkotika

Stoffer og rusmidler er uforenelige med Cocktaiils’ koncept og medfører øjeblikkelig lukning af baren såfremt det tages i brug under festen og skaber utryghed for vores personale.

Vi yder ingen kompensation og kræver fuld opkrævning af aftalt beløb ved lukning af baren i forbindelse med dette.

 

10.5 – Restspiritus

Bartenderen vil efter eventets afvikling blive bedt om at sende billeder af restspiritus, der efterlades. Restspiritus stilles diskret væk under baren. Såfremt denne restspiritus mangler ved afhentning af udstyr, forbeholder vi os retten til at pålægge kunden betaling af denne ved udstedelse af faktura.

Ønsker gæsten at foretage egen dokumentation af dette, kræves det ligeledes billeddokumentation foretaget umiddelbart samtidigt med at baren lukkes, billedet skal sendes senest 15 minutter efter baren lukkes på telefonnummer: 42502121

Gæster kan bestille så ofte de har lyst imens baren er åben – dog højest 2 cocktails ad gangen pr person.

Baren er åben/lukket i ovenstående tidsrum med mindre andet er skriftligt aftalt med eventmanageren.

 

10. 6 – Åbnings- og lukketid af baren

Det påhviler kundens ansvar at gøre gæster opmærksom på åbne/lukketider af baren – ”hamstring” af cocktails inden baren lukkes er ikke en mulighed. Her henviser vi til vores manager, der evt. kan tilbyde køb af forlænget bartid eller pitchers til altid gældende pris, vurderet og fastsat af eventmanager på dagen. Ekstra tid kan ikke altid garanteres, og vi anbefaler derfor at tage højde for tilkøb inden eventets afholdelse.

10.7 – Ødelagte glas, udstyr o.lign. 

Ødelagte glas faktureres 20,- pr stk. ex. moms efter afholdelse af eventet

Kunden tager, ved indgåelse af aftale, det fulde økonomiske ansvar for opførslen af inviterede gæster.

Såfremt gæster kommer til at ødelægge udstyr, pynt eller andre medbragte remedier, brugt i baren, vil disse blive opkrævet til betaling efterfølgende.

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating / 5. Vote count:

No votes so far! Be the first to rate this post.