Handelsbetingelser for ONLY EVENTS I/S

 

ISTERNINGER

 

Indhold

 

  1. Bestilling
  2. Ændring i en ordre 
  3. Betaling
  4. Levering
  5. Aflæsning af isterninger
  6. Bartenderudlejning
  7. Covid 19 – Aflysningspolitik og tiltag ifbm. virussen

 

1. BESTILLING

 

Hvornår kan jeg bestille?

Du kan fange os på tlf. 40 20 16 27 mellem kl. 10 og 22 hver dag.

 

Hvor sent kan jeg bestille?

 

Du kan bestille helt frem til på selve dagen, hvor du skal bruge is til din fest. Vi kan ikke altid garantere levering, men hvis du bestiller akut, forsøger vi at at klare din ordre. Det koster kr. 200,- pr. hastelevering,

Bestillinger op til 24 timer inden afhentning/levering er til standard listepriser.

 

 

  1. ÆNDRING I EN ORDRE

Hvor sent kan jeg afbestille?

 

 

 

Du kan afbestille gratis frem til 72 timer inden levering.

Ved afbestilling mindre en 72 timer inden levering betales 50% af din bestilling, dog uden leveringstillæg.

Bestiller du mere end 72 timer inden, skal du ikke betale, da vi ikke har behandlet din ordre.

 

Hvordan afbestiller jeg?

 

Afbestillinger skal ske pr. mail. Har du sendt mailen mere end 72 timer inden levering/afhentning er det gratis at afbestille. Sker det mindre end 72 timer inden, opkræves 50% af prisen, mens du betaler fuld pris ved afbestillinger mindre end 48 timer inden levering.

 

 

    1. BETALING

 

Hvordan betaler jeg?

 

Du kan betale enten via MobilePay (53577) eller via bankoverførsel til reg.nr. 0106 og kontonr. 6288 108 399.

 

Hvornår skal jeg betale, hvis jeg selv afhenter is til min fest?

 

Hvis du bestiller is til afhentning, skal vi have betaling senest 24 timer inden.

 

Hvornår skal jeg betale, hvis I leverer is hjem til mig?

 

Hvis vi leverer isen hjem til dig, betaler du senest ved levering.

 

Hvordan betaler vi, hvis jeg bestiller is til min virksomhed?

 

Ved bestilling af is til firmafester, har I otte dage efter modtagelse af fakturaen til at betale.

 

Kan jeg få en firmaaftale?

 

Vi kan tilbyde gode rabatter til kunder, der skal have store mængder (over 10 tønder pr. gang) eller leveringer ofte. Kontakt os på tlf. 4250 2121 eller info@bartendertjenesten.dk for at høre mere om en eventuel aftale.

 

 

 

 

 

  1. LEVERING

 

Hvornår på dagen leverer I is?

 

Som udgangspunkt leverer vi is mellem kl. 10 og 18 alle ugens dage.

 

Kan jeg få leveret på et specifikt tidspunkt?

 

Ja, det kan du. Vi planlægger vores leveringer efter geografi, og derfor kan du komme til at skulle betale et tillæg for at få leveret på et specifikt tidspunkt. Prisen er som udgangspunkt kr. 200,-/levering. Ved særlige tidspunkter for levering, forbeholder vi os retten for yderligere betaling.

Hvis du vil undgå at betale tillæg for bestilling på et bestemt tidspunkt, kan du få leveret isen dagen før. Termotønderne isolerer overraskende godt, så kun mister 5-15% af massefylden pr. døgn.

 

Hvad hvis jeg ikke er hjemme?

 

Vi kan aftale at stille isen et aftalt sted, hvis I ikke er hjemme, når vi kommer forbi. Husk at skrive dit telefonnummer, så vi kan kontakte dig, hvis der ikke er nogen hjemme, og så kontakter vi dig, hvis du mod forventning ikke er hjemme.

 

Hvad hvis jeg er utilfreds med min levering?

 

Hos Cocktaiils går vi op i, at du er tilfreds med din levering. Tøv ikke med at kontakte os på tlf.  40 20 16 27, hvis du har spørgsmål eller ting, du er utilfreds med ved din levering, så gør vi alt, hvad vi kan for at gøre dig tilfreds.

 

Hvornår er der eksprestillæg på en levering?

 

Hvis du skal bruge isen mindre end 6 timer efter bestillingen, kan pålægges der eksprestillæg. Vi forbeholder os retten til ikke at kunne efterkomme forespørgslen.

 

  1. TILLÆG – Oversigt

 

Afbestilling (mindre end 24 timer inden levering)         100%   (100% på eventuel levering)

Afbestilling (mindre end 48 timer inden levering)         50%     (100% på eventuel levering)

Afbestilling (mere end 48 timer inden levering) 0%

Levering på bestemt tidspunkt             kr. 200,-          pr. levering

Levering uden for almindelig arbejdstid (10-18) kr. 300,-          pr. levering

Eksprestillæg                                       kr. 200,-          pr. levering

 

 

5. AFLÆSNING AF ISTERNINGER

 

Vi vil rigtig gerne hjælpe og yde så god en service som muligt. Derfor medbringer vi sækkevogn ved islevering, så vi kan tage isen med i vareelevator eller lignende steder for at få isen tæt på baren.

Hvis der til gengæld er trapper, vil det ikke være tilladt for vores medarbejdere at løfte isen op, med mindre andet er aftalt på forhånd, da mange løft af tønder med is er forbundet med store og langvarige arbejdsskader.

Vi gør dette for at passe på vores medarbejdere, og håber på jeres forståelse i den sammenhæng.

Hav derfor gerne en ekstra person i nærheden, når I skal afhente den leverede is, så I kan bære isen sammen.

 

 

6. BARTENDERUDLEJNING

 

Hvornår ankommer bartenderen?

 

Bartenderen ankommer 30 minutter inden servicestart for at forberede baren.

 

Opkrævning af services foruden bartenderudlejning

 

Ønsker du hjælp til indkøbsliste koster denne 500,- at få udfærdiget.

Indkøbslisten er indregnet i vores bartenderudlejning og såfremt du har fået den tilsendt, men herefter aflyser bartenderudlejningen, vil vi opkræve 500,- inklusiv moms for indkøbslisten.

 

Udlejning af bartendere:

 

Bartendertjenesten fungerer som 3. part og formidler kontakten mellem kunde og bartender samt står inde for kvaliteten af bartenderens evner og profesionelle niveau.

Ved ulykker, sygdom, dødsfald hos nær familie, force majeur og lignende opståede uheld, kan Bartendertjenesten ikke drages ansvarlig, hverken økonomisk eller på anden vis, såfremt Bartendertjenesten ikke når at finde en anden bartender til at overtage eventet.

Inventar, indbo & tøj

 

Ved afholdelse af event, forventes det, at dyrt indbo, møbler, gulv, kunst, inventar og lignende værdifulde objekter er skærmet/dækket af og/eller skaffet af vejen, da Bartendertjenesten ikke kan holdes til ansvar for eventuelle skader, der måtte pådrages disse før, under og efter afvikling af event.

 

Oprydning og skrald

 

Bartenderne vil under Cocktail Catering medtage alt medbragt udstyr, glas, flasker o.lignende efter udført event eller senest dagen efter.

Ved udlejning af bartendere, påhviler oprydning, rengøring af glas samt gulvvask, afskaffelse af affald o.lign, den der lejer bartenderne.

 

Medbringelse af udstyr, sirup, bar, glas o.lign.

 

Ved udlejning af bartendere afsendes en vejledende indkøbsliste til lejeren.

Indkøbslisten aftales i samråd med lejer.

Bartendertjenesten hæfter udelukkende for at medbringe genstande, glas, udstyr o.lign, såfremt det er skriftligt aftalt på forhånd.

 

Afhentning af udstyr og mobilbarer

 

Vi afhenter som udgangspunkt altid vores udstyr og barer første mandag efter weekenden.

Såfremt I ønsker jeres ting afhentes inden eller senere, bedes I kontakte en af vores konsulenter og aftale dette på forhånd.

 

 

AFLYSNING- OG RETURPOLITIK

Ved alle ændringer i antal af deltagere, som afviger fra oprindeligt indgåede aftale for eventet, forbeholder vi os retten til at justere kuvertprisen tilsvarende.

Ved aflysning mindre end 14 dage før eventets afholdelse, forbeholder vi os retten til at efterfakturere kunden 1000,- for aflysning af alle typer events.

De 1000,- omfatter afbestilling af booket bartender, indkøb af juice, produktion af frisk sirup og pakning af udstyr, udfærdigelse af indkøbsliste o.lign.

Vores afbestillingspolitik omfatter alle kunder, der har bekræftet booking af bartenderudlejning/event på datoen, der følger op til de 14 dages frist og gælder kun events for private kunder uden CVR.

Vi forbeholder os ligeledes retten til at opkræve forudbetalt depositum på 50% af beløbet for den samlede ordre. Sker afbestillingen mindre end 7 dage før afholdelse, betales 50 % af ordrens pålydende pris. Sker afbestillingen mindre end 24 timer før arrangement start, betales ordrens fulde beløb.

Afbestilling skal ske via e-mail til info@cocktaiils.dk samt på telefon nummer: 40 20 16 27. Afbestilling SKAL være foretaget på skrift for at gøre sig gældende.

 

7. Covid-19

  1. Aflysningspolitik – Ved aflysning ifbm. Covid-19 tilsidesættes normalt gældende regler for aflysning og erstattes af et tilgodebevis gældende for 18 måneders varighed fra modtaget aflysning/overflytning af event.

 

2. Indskærpelser ifbm. events – Vores bartendere er alle blevet grundigt briefet omkring events, der forekommer under/efter covid-19. Til events med cocktail catering, vil bartenderen blive tilbudt muligheden for at bære ansigtsmaske under event, hvis ønsket.

Bartenderen vil få håndsprit stillet til rådighed og der påbydes en markering på 2-meters afstand mellem bartenderen og gæsterne ved bestilling i baren.

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating / 5. Vote count:

No votes so far! Be the first to rate this post.